• De leerlingen vonden de voorstelling erg interessant en werden tijdens de workshops goed aan het denken gezet!
  • Het programma was een eye-opener voor veel van mijn leerlingen.
  • Het zijn creatieve en duidelijke workshops, met een concreet einddoel. Sluit goed aan bij de doelgroep.
  • Het was een leuke en grappige opvoering.
  • De voorstelling was ontzettend leuk. Doordat je de workshops zelf geeft en je de doelgroep goed kent kun je op actuele dingen inspelen die in de klas spelen.
  • De voorstelling had veel interactie en was erg leuk om naar te kijken. Tijdens de volle dag was iedereen tot het einde geboeid.
  • Kunst en creativiteit maken elk relevant onderwerp bespreekbaar.
  • Je telefoongedrag zegt veel over je normen en waarden, leerlingen zijn zich daar vaak niet van bewust.
  • De leerlingen komen meestal tot de conclusie dat ze de telefoon helemaal niet zo vaak nodig hebben tijdens de les, als dat ze denken.
  • Je kent de leerlingen als docent goed, dus dat versoepelt het gesprek. We hebben uiteindelijk mooie afspraken met de klas gemaakt, die zij willen innen bij de directie.
  • Hoe eerder je goede 'telefoonafspraken' maakt, hoe meer tijd je hebt voor de inhoud van de lessen.
  • 8,9
    Gemiddelde score klanten
    Klanten beoordeling
    55
    Boekingen sinds 2019
    Boekingen sinds 2019
    cjp

    Ervaringen

    Docenten

    "De voorstelling had veel interactie en was erg leuk om te zien. Tijdens de volle dag was iedereen tot het einde geboeid."
    Liesbeth Spork, cultuurcoördinator (Liemers College, Zevenaar)
    “Het zijn creatieve en duidelijke workshops, met een concreet einddoel. Sluit goed aan bij de doelgroep!”
    Rianneke van de Weerdt, mentor (Willem van Oranjecollege, Waalwijk)
    “We hebben uiteindelijk mooie afspraken met de klas gemaakt die zij willen innen bij de directie."
    Mitch Prijs, mentor (PrO College, Boxmeer)

    Coaches

    "Ik heb er heel veel zin in om dit thema met zoveel mogelijk jongeren aan te pakken en iets te doen met telefoongebruik en alles dat daarbij hoort."
    Inger de Louw, projectleider en coach
    “De leerlingen komen meestal tot de conclusie dat ze de telefoon helemaal niet zo vaak nodig hebben tijdens de les, als dat ze denken.”
    Jesper Bongers, coach
    "Hoe eerder je goede 'telefoonafspraken' maakt, hoe meer tijd je hebt voor de inhoud van de lessen."
    Mark van Reusel, coach

    Vlog uit de voorstelling

    Kijk hier een fragment van voorstelling 'Titel volgt'
    Jeannau, speler en coach

    - Geef je naam op.

    - Geef een geldig e-mailadres op.

    - Geef een bericht in.

    Deze website is beveiligd met reCAPTCHA. De Google Privacyvoorwaarden en Algemenevoorwaarden zijn van kracht.

    Bericht verzonden!Oeps. Er ging iets fout. Uw bericht is niet verzonden.